Sunday, December 4, 2011

best sangat ke cerite ombak rindu tu?

SANGAT best!

haku menanges bagai nak rak tengok cite tu.kene masok dalam watak izzah tu,konfem nanges!

and lagi rasa nak nanges bila seseorang ajak tengok.pastu bile hari nak tengok dah dekat,dia cakap tiket dah habes.tp sebenarnye tipu sebab dia siap beli kan on the line.and,when i arrived there,i realised it was a couple seat.panas je rasa muke.da la aku ni pemalu orangnye.ehem

masa dia post ni kat wall facebook,few drops of water fell down from nowhere.tsk3.

cerite ombak rindu ni memang telah meruntuhkan daya tahan menangis aku.lagi2 bile aaron aziz aku menangis.izzah menangis sure2 dah aku menangis.lebih2 lagi aku izzah.aku bayangkan aku la yg berlakon.hueh hueh.

and setiap kali lagu keluar,aku nanges.serious memang kene sedia kan tisu.asek nanges je.penat nak kene cover2 dengan budak tu.tapi dia nampak jugak.jangan la tengok~

namun tanpa ragu-ragu aku mengambil keputusan untuk teruskan jugak tangisan.lantak.hehe

tapi aku tak faham bila orang cakap cerite tu tak best.tak menghayati lettew.

ok,dah.bai!

p/s: sila pergi tengok cerita tu

No comments:

Post a Comment

sini2.komen kt sini.