Saturday, July 3, 2010

UPSI tu,Universiti Pendidikan Sultan Idris..

hye.penat jgk arini.kms brng.esok da nk dftr UPSI.ha,ckp sal UPSI,rmi jgk org xtaw UPSI ni ape.pelik jgk.xfemes rupenye U yg aku masok ni.huu..

A bkn name sebenar : oo,izzah msok U mne?
izzah : UPSI.hehe.bakal cikgu nih.
A bkn name sebenar : UPSI 2 swasta eh?
izzah : erk.....

owh,tidak.pasni kalo org tny nk bg nme pnjg die la.Universiti Pendidikan Sultan Idris.sebuah IPTA terkemuka ok.dkt tanjung malim.xsmpi sejam dri rumah aku.best2..
wah,akhirnye dpt jgk aku masok UPSI.ni sume berkat doa mak bapak aku.aku tawu.. ^_^ ni la cite2 aku.nk jadik cikgu.so,sesape ade adik or anak2 skola menengah dlm 4 tahun akn dtg,be ready! t aku ajo adik or anak2 korg okay? ajar subjek sains taw.
i.Allah...

p/s : ana,jgn risau.anak ko xkn pelik nye blaja ngn aku.pecaye la.aku kn berdedikasi.hee..


btw,lps mgrb td aku g surau KD.ade karnival kt c 2.tp blik awal,adik aku yg kecik 2 da pnt.kne teman die blik.kalo da blik,ape lg,mls la nk g blik.n.n ade tV3! (kave td ble ade kamera =p) .ade fitri yahye,raihan..esok 4 julai,ade lg! so,sesape dok KD 2,pegi la.tp jgn pegi utk jln2 je.g solat skali ok? aku xpe.cuti umum.erk,kantoi di situ...

fellows,this week,aku akan berorientasi! doakan xde pape yg xbest blaku taw? ^_^ ok korg,jmp lg!

No comments:

Post a Comment

sini2.komen kt sini.