Thursday, April 28, 2011

my royal wedding

Now I seriously got to worry about getting best diet pills to look awesome in my wedding tomorrow.it's tomorrow and I'm still in Malaysia.OMG, I'm getting late to the wedding in London!! mesti my hubby Prince William bising.

ok.dah.stop dreaming about your boyfriend ex boyfriend izzah.


T_T
prince william dah nak kawen 
Really hope i can go to my ex boyfriend's wedding

but I reckon there is no hope of getting an invite eh? Oh well..

Kate Middleton,


jage ex I elok2 ok ^_^

walaupun aku agak kecewe dan telah upah paparazzi utk intip korg



and william,how dare u ask me to give back the family ring u gave me and u give it to her??huh!


tapi,aku redha dan pasrah.
mencintai tak semestinya memiliki.
nak nanges.
ok.bai.


3 comments:

  1. oit.. perasan tol cik izzah nieh =) jgn sedey2.. kumbang bukan seekor.. kat umah aku byk je kumbang

    ReplyDelete
  2. yeke?bagi la seketul kt aku.aku nak yg ko paling syg.hahaha

    ReplyDelete
  3. hahaha.. yg paling aku syg? xde la pulak.. jap2..ade2!!! dalam mangkok JAMBAN =)

    ReplyDelete

sini2.komen kt sini.