Monday, June 18, 2012

cinta dan benci

18 Jun.
tarikh hari ni.
tarikh yang aku cinta.
tarikh yang aku benci.


*tarik nafas

cinta kerana ulangtahun emak ku.
pada tarikh bahagia ini.
selamat hari lahir emak.
semoga emak sentiasa berada dalam redha Allah.
kakak sayang emak.
sangat-sangat.
harap mak suka dengan hadiah tu.
dari kami adik-beradik.

*mengeluh

dalam pada masa yang sama.
aku benci tarikh ni.
tarikh bahagia dahulu.
tarikh sengsara kini.
moga dia bahagia dengan hidup dia.
hidup dia,hidup dia.
hidup aku,hidup aku.

*kerut dahi

bila fikir semula.
kenapa harus sedih.
Allah sayang aku.
nak buat aku sedar.
aku ni hamba.
hamba buat cara hamba.
over sangat
nak berdosa 24/7?
pffftt

-jaga diri-

2 comments:

  1. selamat hari lahir jugak buat emak..

    benar.. nak sedih pasal dia buat apa.. sedihla pasal Dia.. sb kita milik Dia. kan..

    p/s : ada bau lagu Najwa LAtip la.. :O

    ReplyDelete
  2. yes. lebih baik cinta kan Dia. cinta hakiki. :)

    eh, tak. lagu najwa latip bau mcm ni :O

    dari hari tu ckp org punya mcm ala-ala lagu. cipta la lagu satu. org buat lirik :D

    ReplyDelete

sini2.komen kt sini.