Tuesday, June 21, 2011

keserasian aku dan shahz jaszle

ok.entry kali ni adalah entry halusinasi aku.yeah,aku memang suke berangan.hueh hueh.




jap2. kenape aku nak cakap pasal shahz jaszle pulak ni.tebiat?

sebab-sebab aku ber'entry' tentang shahz jaszle :

1. aku suke shahz jaszle

2. aku ade beberapa persamaan dgn die!  jgn jeles

3. aku gile



ok.jom spot persamaan kitorg!

1. kami ade 7 adik beradik!

 
tapi,aku anak ke 3.xsame.damn



2. kami berbintang Leo!

 Leo dan Leo.isn't cute? hik3
 tak bole hidup tanpa pasangan tu pon,same!
 tapi aku xsuke diri aku yg xbole hidup tanpa pasangan tu



3. kami slalu jatuh cinta pandang pertama!


aku slalu tersuke kat lelaki alim dan gelap.hueh hueh



4. kami suke fotografi!


cume,myb die suke diambil gmbr dan aku suke mengambil gmbr.oh,kombinasi yg jitu



5. kami tinggal di damansara!

jum la datang raye kat umah


ngeh2

5 titik persamaan tu...!



sume fakta yg menggembirakan tu aku amek kat






oh, kan best kalau bole  kawen kawan dengan shahz jaszle.

nak tido dan mimpi awk


ok bai.


2 comments:

sini2.komen kt sini.