Tuesday, July 24, 2012

Mimpi

Assalamualaikum.

Mimpi.
Aku takut dengan mimpi aku.
Bila mimpi itu terjadi pada dunia realiti.
Terkedu dan terfikir.
Apa aku ini merasai dejavu atau apa?

Kebanyakan mimpi aku ter realisasi.
Cuma dientrepretasi dalam dimensi dan perspektif lain.
Ada aku ceritakan kepada orang tentang mimpi aku.
Beberapa lama kemudian, ia terjadi.
Mereka yang mendengar ceritaku memandangku kehairanan.

*telan air liur

Baru-baru ini aku juga ber mimpi.
Kali ini lebih dasyat.
Aku termimpi parents dia meninggal.
Terjaga dari lena terus aku berdoa sesuatu.
Aku sambung tidur.
Ironi.
Mimpi dia pula meninggal.

Apakah?
Telah aku bertanya pada diri.
Bercelaru sangat kah fikiran aku?
Hingga mimpi sebegitu.
Nauzubillah.
Semoga selamat semuanya.


p/s : dia di sini adalah somebody that i used to know.

No comments:

Post a Comment

sini2.komen kt sini.