Saturday, July 14, 2012

penakut itu aku

Assalamualaikum.

result dah keluar lebih seminggu.
tapi aku dok rahsia daripada parents.
sebab takut nak bagitau.
abah asek tanya je.
aku buat derk je.
takpun tukar topik.

sorry tak jujur.
tak bole bagitau lagi.
kene tengok mood mak jugak.

tidakkkkk.
macam mana nak bagitau sesuatu yang bakal mengecewakan mereka?
strategi aku untuk tak biar depa expect tinggi :
1. sem ni susah sket subject (serious)
2. cakap " kakak rasa result tak okay la sem ni. kan ritu dah cakap susah final" (padahal seminggu aku sorok result tak okay tu)

okay.isnin ni nak bagitau depa.
PNGS mmg tak okay.
tapi PNGK 3.4
apa respons depa agaknye?
*tarik nafas dalam-dalam.


ps : gi layan cite hindustan dgn siblings la nak hilangkan stress. macam syok tengok depa gelak2

2 comments:

  1. baik! Dah bgtaw depa dah. Nmpk muke kecewa tu. Tapi, nak buat mcm mne. Rezeki mcm tu je. Tsk3. Tapi akan ku berusaha gigih lg. Berusaha! :D

    ReplyDelete

sini2.komen kt sini.