Thursday, September 6, 2012

6 September

Assalamualaikum.

6 September--
Birthday crush aku hari ni. Disebabkan aku jual mahal nak wish kat dia (balas sebab masa birthday aku hari tu pun dia tak wish tapi dia like updated entry je) , jadi aku wish dari jauh je la. (harap-harap dia tak baca blog ni. Memang kantoi aku ter crush kat dia)

So, incik crush--
Selamat ulang tahun. May Allah grant you a lot of happiness and prosperity. And,be under His bless all the time, too :)

Okay. Dah. Tu je. Dan, tak. Mana ada crush aku tu seorang pharmacist, keje kat Hospital Lahad Datu, umur 24 and asal dari Kelantan. Ish, mana ada, mana ada.


----------------

nota kaki : suka orang diam-diam ni seronok jugak. Tapi kalau dia pergi kat orang lain jangan nak menganga pulak. Ah, pasrahkan saje ye dak?


No comments:

Post a Comment

sini2.komen kt sini.