Sunday, September 9, 2012

Rahsia

Assalamualaikum.

Dah seminggu aku ada masalah. Aku diam kan saje. Since aku nak balik UPSI, aku dah tak boleh simpan lagi. Susah nak belajar kalau macam ni. Tapi benda ni rahsia.Aku takkan beritahu dekat twitter, blog, apetah lagi di facebook.

Ada sorang je tahu rahsia aku ni. Aku cerita kat dia. Sebab dah lebih 4 tahun dia pegang rahsia ni. Lebih 4 tahun dia dengar masalah ini. Lucky me, dia masih dengar luahan aku. Masih beri nasihat dan ayat-ayat penguat. Benda nya sama. Berulang. Mungkin situasi berbeza.

Aku menangis cerita hal itu pada dia. Masih menangis seperti perihal dulu.Dan dia masih pujuk aku supaya jangan menangis. Terima kasih sahabat.

ps : Itu rahsia kita. Jangan beritahu siapa2. *satu jari di bibir*



No comments:

Post a Comment

sini2.komen kt sini.