Wednesday, December 12, 2012

Pertandingan Fotografi

Assalamualaikum.

Today 12/12/12 aku secara tak sengaja TER menang untuk pertandingan fotografi la pulak walaupun saguhati je. Yang seronoknya menang atas pilihan juri Malaysian Nature Society (MNS). Bukan juri pertandingan fotografi masa Youth Environment Expo (YEE), UPM. Rasa kanak-kanak istimewa sket la. Hikhok :p

Selepas tamat pertandingan dan pemilihan tempat pertama, kedua dan ketiga, Facebook page YEE diberi kepada MNS. Kiranya pertandingan dah tamat la dan dah ada pemenangnya. And of course la aku tak menang.



Tak semena-mena MNS umumkan hadiah utk MNS's category bila MNS ambik alih facebook page. Sedangkan takde pun dalam anjuran pelajar UPM tu category ni. Hadiah kahwin agaknya. Eh? :p


Karya Aku


Segannya aku. Tapi syukur Alhamdulillah. Dapat jugak saguhati eventhough lawan dengan pro photographer lens panjang2 over mahal. Berbaloi la photo shoot panas-panas, meniarap, terkangkang sume. Dah kaya nanti aku nak beli lens panjang sedepa yang bole tengok bukan sahaja mikroorganisma malah elektron. K. Over.

Dah. Tu je. Bai

No comments:

Post a Comment

sini2.komen kt sini.