Friday, February 3, 2012

hasil kraf tangan

salam sejahtera,

Aku seorang pencinta seni. Walau pon seni tak cinta kan aku. Aku tetap pencinta seni. Biarlah orang nak cakap aku bertepuk sebelah tangan, namun aku tidak akan sesekali mengalah dalam memperjuangkan cinta aku ini. ok,yang aku jiwang-jiwang ni kenapa? awie dalam sembilu nihhh. hewhew


Lihatlah hasil kerja aku yang aku rasa cukup cun dah. Lama dah buat minatang ni. Bertahun lepas. Baru nak abadikan dalam blog kerana aku rasa seni yang aku buat ni sangat master piece. ok,sila muntah kat toilet rumah anda




astana idaman


kak nita : okay,kak nita sekarang berada di sebuah astana yang tersergam indah. jom, ikot kak nita. kita jelajah rumah agam ini..







kak nita : wow.cantiknya kamar ini.terkedu kak nita. he eee cantiknya katil. Bantal tak sama besar. Kaki meja tak sama. Tombol almari besar gedabak.waw.tak terkata kak nita. Marveles!




kak nita : sekarang kita berada di ruang tamu pulak ye.tengok la tu.hei,itu lampu ke ubat nyamuk tu? kelas! kat tengah-tengah meja tu.hiasan ke tahi?ya ampun.versetail betol pemilik rumah agam ini.





kak nita : sekarang kak nita ada di dapur rumah ini.tengok saja lah warna dapur ini.kak nita rase macam ada kat tadika je.meriah betol! ahak! tergelak gedik pulak.sorry.





kak nita : yang korang ikot kak nita ni kenape?kak nita nak masuk toilet astana ni. Ape? tak macam rupe toilet? tak baik korang ni. terasa tuan rumah ni karang. sudah2. haish~





Ok dah,tu je.babai.

p/s : aku gune plastesin untuk buat bende alah ni.aku suruh adik aku beli kat kedai buku sekolah die.rindu nak shopping kat kedai buku sekolah.

No comments:

Post a Comment

sini2.komen kt sini.