Saturday, February 18, 2012

Hingga Nafasku Yang Terakhir (4)

Kedengaran pintu di ketuk. Citra yang sedang mengacau lauk lemak cili padi bergegas ke pintu untuk membukanya. Citra melihat dahulu dari lubang kecil  di pintu. Citra tertawa apabila dia terlihat suaminya yang mengetuk pintu sambil membuat mimik muka yang pelbagai di muka pintu. Citra membuka pintu.

“ Awak ni siapa datang rumah saya? Buat muka hodoh pulak tu. Dah takde kerja lain ke?” soal Citra dengan suara yang agak tinggi untuk menyakat suaminya.

Lantas Zharif masuk ke dalam rumah dan menutup pintu sambil menguncinya. Dia memegang bahu Citra. Citra ke belakang sedikit apabila di tolak perlahan oleh suaminya.

“ Saya ni orang jahat. Saya nak buat sesuatu terhadap awak. Saya tengok awak ni macam best je”. Zharif menolak Citra dengan lebih keras ke atas katil. Zharif memegang kedua-dua tangan Citra yang berusaha meloloskan diri. Dia memandang Citra dengan pandangan yang amat menggoda.

“ Awak jangan. Saya ada tae-kwando tali pinggang hitam”. Citra cuba mempertahankan diri. Dia berusaha untuk melepaskan diri dari Zharif.

“ Saya ada tali pinggang kulit kat seluar ni. Nak saya tunjukkan ke?” Duga Zharif sambil sebelah tangannya memegang tali pinggang kulit di seluar seperti mahu membukanya.

“ Cop-cop. Dah abang. Sorry-sorry. Baby tak main-main lagi dah. Insaf-insaf. Hehehe” pinta Citra termengah-mengah kerana cuba meloloskan diri yang sia-sia. Ternyata tenaga lelaki memang lebih kuat dari wanita.

“ Eh, awak ingat ni tipu-tipu ke? Tak kira. Saya nak sekarang jugak” Zharif terus mengusik isterinya.

“ Abang yang kacak lagi tampan. Baby tengah masak lah. Kang ni makan die” pujuk Citra dalam nada marah.

“ Makan apa? Makan ni ke?”. Zharif mengucup lembut bibir merah isterinya. Citra menolak Zharif yang sudah melonggarkan pegangan.

“ Tak. Makan ni ha” Citra menyekeh kepala suaminya dan segera berdiri.

“ Memang tak sakit lah sayang buat abang macam tu. ”. Zharif memegang kepalanya yang disekeh isterinya.

“Padan muka. Ambik lah kesempatan lagi”. Omel Citra sambil berlalu ke dapur. Citra meneruskan  kerja-kerja memasak yang hampir siap. Zharif hanya ketawa melihat keletah isterinya yang selalu jual mahal bila dia cuba menggoda.

Zharif terfikir sejenak. Sampai bila isterinya mahu malu dengannya. Mereka sudah hampir sebulan berkahwin, namun mereka masih belum sempat untuk melaksanakan hubungan suami isteri. Ada sahaja aral yang melintang. Isterinya demam campak lah. Datang bulan lah. Zharif sedang mengira-ngira waktu yang sesuai untuk menggoda isterinya itu. Zharif akan menawan jiwa dan raga isteri kesayangannya.

-bersambung-

p/s : part mesra2 sket.cite melayu kate kan.hueh hueh

2 comments:

sini2.komen kt sini.